۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰

به همت سازمان دارالقرآن الکریم؛

سی و سومین نشست سراسری ادارات امور قرآنی برگزار می شود

سی و سومین نشست سراسری ادارات امور قرآنی برگزار می شود

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی مدیر کل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری سی و سومین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی در مشهد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا شفیعی مدیر کل امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری سی و سومین نشست سراسری رؤسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور از روز سه‌شنبه دوم آذر ماه تا روز جمعه پنجم آذر ماه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خبر داد.

در این نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و جمعی از مدیران و معاونین سازمان حضور داشته و در خصوص موضوعاتی چون طرح رصد و پایش خانه‌های قرآن و عترت، تشریح آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نحوه هزینه‌کرد، تبیین وضعیت کلی طرح‌های سال جاری و میزان پیشرفت، تشریح موضوع نظارت و ارزشیابی استان‌ها، موضوعات حوزه آموزش، سنجش و پژوهش به ویژه در خصوص اعطای مدرک عمومی به حفاظ و سامانه آموزش مجازی، نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) و هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

در این نشست رؤسای هیأت‌های اندیشه ورز بانوان قرآنی نیز حضور داشته و به همراه رئیس و اعضای هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها نشست مشترک برگزار خواهند نمود.

از ابتدای سال جاری تاکنون جلسات و نشست‌ها با استان‌ها به جهت شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس طی ۱۱ جلسه برگزار و در موضوعات و مباحث مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفته و این اولین نشست حضوری در سال جاری می‌باشد.

کد خبر 5356947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha